Saturday, December 4, 2010

السلام عليكم يامنتديات كل العلوم انا اسمى السيد بقوش

السلام عليكم يامنتديات كل العلوم انا اسمى السيد بقوش

Link to منتديات كل العلوم

السلام عليكم يامنتديات كل العلوم انا اسمى السيد بقوش

Posted: 04 Dec 2010 12:16 AM PST


شرفنا البوم بالانضمام الى اسرتنا كل العلوم
السيد بقوش
اهلا وسهلا بك السيد بقوش نتمنى ان تكون مستمتع معنا وتكون عضو فاعل مع باقى الاخوه وتسرنا مشاركاتك معنا


انا اسمى السيد بقوش أرجوا ان اكون عضوا فعال فى منتديات كل العلوم واتمنى ان اكون ابن من ابناء المنتدي الغالى منتديات كل العلوم

السيد بقوش


hgsghl ugd;l dhlkj]dhj ;g hgug,l hkh hsln hgsd] fr,a

عاوز أحلى ترحيب انا tmtm نورت منتديات كل العلوم

Posted: 03 Dec 2010 11:22 PM PST


اهلا وسهلا بك tmtm نتمنى ان تكون مستمتع معنا
ونقدر نفيدك بكل ماهو جديد

انا اسمى tmtm أرجوا ان اكون عضوا فعال فى منتديات كل العلوم واتمنى ان اكون ابن من ابناء المنتدي الغالى منتديات كل العلوم
اداره المنتدى

عاوز ترحيب جامد اوى انا اسمى tmtm


uh,. Hpgn jvpdf hkh tmtm k,vj lkj]dhj ;g hgug,l

أسئلة في أحياء الثانوية العامة أرجوا الإجابة .

Posted: 03 Dec 2010 10:01 PM PST


أرجوا الإجابة على هذه الأسئلة في الأحياء في الثانوية العامة ،ولكم جزيل الشكر .
السؤال الأول :
أختر الإجابة الصحيحة :
تتكون الروابط المستعرضة من خيوط الهيوسين أثناء الإنقباض بمساعدة ............
1- ايونات الكالسيوم 2- مركبات ATP
3- ايونات الكالسيوم و ATP 4- ايونات الصوديوم والبوتاسيوم

السؤال الثاني :
أذكر المفهوم :ـ
منطقة تفرع لخلية عصبية (ليفة العصب الحركي) بليف عضلي .

السؤال الثالث :
ماذا يحدث عند ضمور عضلات الجسم وسلامة الجهاز العصبي والجهاز الهيكلي ؟

ملحوظة : يمكن إرسال الإجابة على هذا الرابط :
[فقط الأعضاء المسجلين والمفعلين يمكنهم رؤية الوصلات . إضغط هنا للتسجيل]


Hszgm td Hpdhx hgehk,dm hguhlm Hv[,h hgY[hfm >

عاوز أحلى ترحيب انا عمر الخير نورت منتديات كل العلوم

Posted: 03 Dec 2010 06:15 PM PST


اهلا وسهلا بك عمر الخير


شكرا على تسجيلك معنا
نتمنى ان تستفاد من المنتدى
ونرجو منك التفاعل

انا اسمى عمر الخير أرجوا ان اكون عضوا فعال فى منتديات كل العلوم واتمنى ان اكون ابن من ابناء المنتدي الغالى منتديات كل العلوم

عمر الخير


uh,. Hpgn jvpdf hkh ulv hgodv k,vj lkj]dhj ;g hgug,l

السلام عليكم يامنتديات كل العلوم انا اسمى katkota50

Posted: 03 Dec 2010 06:14 PM PST


اهلا وسهلا بك katkota50 نتمنى ان تكون مستمتع معنا
ونقدر نفيدك بكل ماهو جديد

انا اسمى katkota50 أرجوا ان اكون عضوا فعال فى منتديات كل العلوم واتمنى ان اكون ابن من ابناء المنتدي الغالى منتديات كل العلوم
اداره المنتدى

عاوز ترحيب جامد اوى انا اسمى katkota50


hgsghl ugd;l dhlkj]dhj ;g hgug,l hkh hsln katkota50

السلام عليكم يامنتديات كل العلوم انا اسمى سما السيد محمد

Posted: 03 Dec 2010 04:59 PM PST


عاوز أحلى ترحيب انا سما السيد محمد نورت منتديات كل العلوم
شرفنا البوم بالانضمام الى اسرتنا كل العلوم
سما السيد محمد

انا اسمى سما السيد محمد أرجوا ان اكون عضوا فعال فى منتديات كل العلوم واتمنى ان اكون ابن من ابناء المنتدي الغالى منتديات كل العلوم

اداره المنتدى


hgsghl ugd;l dhlkj]dhj ;g hgug,l hkh hsln slh hgsd] lpl]

عاوز أحلى ترحيب انا خالدجاد نورت منتديات كل العلوم

Posted: 03 Dec 2010 04:50 PM PST


اهلا وسهلا بك خالدجاد


شكرا على تسجيلك معنا
نتمنى ان تستفاد من المنتدى
ونرجو منك التفاعل

انا اسمى خالدجاد أرجوا ان اكون عضوا فعال فى منتديات كل العلوم واتمنى ان اكون ابن من ابناء المنتدي الغالى منتديات كل العلوم

خالدجاد


uh,. Hpgn jvpdf hkh ohg][h] k,vj lkj]dhj ;g hgug,l

عاوز أحلى ترحيب انا ahmed2011 نورت منتديات كل العلوم

Posted: 03 Dec 2010 03:50 PM PST


عاوز أحلى ترحيب انا ahmed2011 نورت منتديات كل العلوم
شرفنا البوم بالانضمام الى اسرتنا كل العلوم
ahmed2011

انا اسمى ahmed2011 أرجوا ان اكون عضوا فعال فى منتديات كل العلوم واتمنى ان اكون ابن من ابناء المنتدي الغالى منتديات كل العلوم

اداره المنتدى


uh,. Hpgn jvpdf hkh ahmed2011 k,vj lkj]dhj ;g hgug,l

عاوز أحلى ترحيب انا إ.كيلاني نورت منتديات كل العلوم

Posted: 03 Dec 2010 03:34 PM PST


شرفنا البوم بالانضمام الى اسرتنا كل العلوم
إ.كيلاني
اهلا وسهلا بك إ.كيلاني نتمنى ان تكون مستمتع معنا وتكون عضو فاعل مع باقى الاخوه وتسرنا مشاركاتك معنا


انا اسمى إ.كيلاني أرجوا ان اكون عضوا فعال فى منتديات كل العلوم واتمنى ان اكون ابن من ابناء المنتدي الغالى منتديات كل العلوم

إ.كيلاني


uh,. Hpgn jvpdf hkh Y>;dghkd k,vj lkj]dhj ;g hgug,l

السلام عليكم يامنتديات كل العلوم انا اسمى كريم مصطفي

Posted: 03 Dec 2010 03:04 PM PST


اهلا وسهلا بك كريم مصطفي نتمنى ان تكون مستمتع معنا
ونقدر نفيدك بكل ماهو جديد

انا اسمى كريم مصطفي أرجوا ان اكون عضوا فعال فى منتديات كل العلوم واتمنى ان اكون ابن من ابناء المنتدي الغالى منتديات كل العلوم
اداره المنتدى

عاوز ترحيب جامد اوى انا اسمى كريم مصطفي


hgsghl ugd;l dhlkj]dhj ;g hgug,l hkh hsln ;vdl lw'td

عاوز أحلى ترحيب انا طالب ثانوى 1 نورت منتديات كل العلوم

Posted: 03 Dec 2010 02:14 PM PST


اهلا وسهلا بك طالب ثانوى 1


شكرا على تسجيلك معنا
نتمنى ان تستفاد من المنتدى
ونرجو منك التفاعل

انا اسمى طالب ثانوى 1 أرجوا ان اكون عضوا فعال فى منتديات كل العلوم واتمنى ان اكون ابن من ابناء المنتدي الغالى منتديات كل العلوم

طالب ثانوى 1


uh,. Hpgn jvpdf hkh 'hgf ehk,n 1 k,vj lkj]dhj ;g hgug,l

مرحبا ياشباب انا اسمى طالب ثانوى عاوز ترحيب جامد اوى

Posted: 03 Dec 2010 02:10 PM PST


اهلا وسهلا بك طالب ثانوى


شكرا على تسجيلك معنا
نتمنى ان تستفاد من المنتدى
ونرجو منك التفاعل

انا اسمى طالب ثانوى أرجوا ان اكون عضوا فعال فى منتديات كل العلوم واتمنى ان اكون ابن من ابناء المنتدي الغالى منتديات كل العلوم

طالب ثانوى


lvpfh dhafhf hkh hsln 'hgf ehk,n uh,. jvpdf [hl]

مرحبا ياشباب انا اسمى السيد سلام عاوز ترحيب جامد اوى

Posted: 03 Dec 2010 02:07 PM PST


اهلا وسهلا بك السيد سلام


شكرا على تسجيلك معنا
نتمنى ان تستفاد من المنتدى
ونرجو منك التفاعل

انا اسمى السيد سلام أرجوا ان اكون عضوا فعال فى منتديات كل العلوم واتمنى ان اكون ابن من ابناء المنتدي الغالى منتديات كل العلوم

السيد سلام


lvpfh dhafhf hkh hsln hgsd] sghl uh,. jvpdf [hl]

مرحبا ياشباب انا اسمى ابو خشبة عاوز ترحيب جامد اوى

Posted: 03 Dec 2010 02:05 PM PST


اهلا وسهلا بك ابو خشبة نتمنى ان تكون مستمتع معنا
ونقدر نفيدك بكل ماهو جديد

انا اسمى ابو خشبة أرجوا ان اكون عضوا فعال فى منتديات كل العلوم واتمنى ان اكون ابن من ابناء المنتدي الغالى منتديات كل العلوم
اداره المنتدى

عاوز ترحيب جامد اوى انا اسمى ابو خشبة


lvpfh dhafhf hkh hsln hf, oafm uh,. jvpdf [hl]

السلام عليكم يامنتديات كل العلوم انا اسمى khloud mohamed

Posted: 03 Dec 2010 01:37 PM PST


شرفنا البوم بالانضمام الى اسرتنا كل العلوم
khloud mohamed
اهلا وسهلا بك khloud mohamed نتمنى ان تكون مستمتع معنا وتكون عضو فاعل مع باقى الاخوه وتسرنا مشاركاتك معنا


انا اسمى khloud mohamed أرجوا ان اكون عضوا فعال فى منتديات كل العلوم واتمنى ان اكون ابن من ابناء المنتدي الغالى منتديات كل العلوم

khloud mohamed


hgsghl ugd;l dhlkj]dhj ;g hgug,l hkh hsln khloud mohamed

No comments:

Post a Comment